Du kan regne med os - vi er altid klar til at hjælpe

Harbor IT overtager gerne driftsansvaret for jeres IT-infrastruktur, det omfatter naturligvis også at vi er klar til at hjælpe når der opstår problemer. Vores telefoner er altid tændt, så du kan altid forvente, at der sidder en kompetent konsulent klar til at hjælpe dig.

Hvis dit firma har indgået en aftale om driftssupport eller hvis I har et klippekort til telefonsupport, så kan du bare ringe. Hvis I ikke har en aftale og ringer udenfor normal arbejdstid, opkræves der er startgebyr på kr. 2000 inden konsulenten kan påbegynde opgaven. Dette gebyr er indført af hensyn til de af vores kunder som har en aftale med Harbor IT.

Uden for normal arbejdstid er timeprisen dobbelt, det betyder også, at der tages dobbelt antal klip på klippekort.

Normal arbejdstid definerer Harbor IT som:

Mandage 08.00 – 16.00

Tirsdage: 08.00 – 16.00

Onsdage: 08.00 – 16.00

Torsdage: 08.00 – 1600

Fredage: 08.00 – 15.00

Øvrig tid inklusive lørdage, søndage og helligdage er udenfor normal arbejdstid.

Da IT er blevet så vigtig for langt de fleste virksomheder, anbefaler Harbor IT, at der laves en support aftale så I kan være sikre på, at jeres IT er maksimalt beskyttet.

Kontakt Harbor IT for et helt uforpligtende møde, så finder vi sammen den rigtige løsning til jer.